beckaelin

Alla inlägg den 11 april 2013

Hej,
Jag har inte bloggat men när jag var sjuk från lördag-tisdag! I måndags och tisdags hade jag och mamma Twilight maraton! Haha....
Men idag hade jag nationella prov i fysik tror jag ! Haha
Det gick super!
Men sen idag var Wilma hos mig! Vi spelade fotbollsspel och chillade lite!
Sen nu sitter jag vid tv och tar de lungt!
Ha en bra kväll! (Jag och min bruuur Emil igår ?)
Elin

hej idag har vi haft nat.prov i fysik det var skit lätt men efter skolan så var jag med stina och efter det gjorde jag läxa och va med macke som jag är med nu när jag bloggar. jag hoppas att elin ska börja att blogga lite mer men som sagt var ställ gärna lite frågor som vi kan svara på vi lovar att vara så ärliga vi kan puss o kram hejdå/ becka  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej,
Vi är 3 tjejkompisar som är födda 00,
ni kommer att läsa om:
fotboll,outfit,
fritid,kompisar osvosv...
(stina är vår nya bloggerska)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards