beckaelin

Alla inlägg den 2 april 2013

Hej vi vill att ni frågar oss frågor !
Det kan vara till Stina, Rebecka eller jg (Elin), det kan också vara till alla 3 !
Så fråga på vi ska försöka svara då ärligt vi kan på allt ! :D

Hej,
Jag tänkte berätta vad jag har gjort idag :)
Först vaknade jag och becka ca. 9...
Sen bestämde vi oss gör att ta lite bilder sin ni ser i de första 2 bilderna, så seriösa!
Sen cyklade vi hem och tog lite kort med min älskade hund lillefot (Han är inte så liten) sen kom Julia (5 bilden till vänster) och vi hoppade lite studsmatta och hade slagsmål :D hon är 3 år yngre än hos men vem bryr dig man är med vem man vill oavsett ålder. Jo vi slogs lite på vår boxningssäck med handskarna, vi hoppadr hopprep xD, en sak ni kanske inte vet är att becks och jag går på boxning och fotboll, Stina går på fotboll och innebandy.
Vi käkade godis ch av Julia gick jag en fin "ask" och stenar som liknade rosor som ni ser på sista bilden, sen skulle jag ch becka träns fotboll! ?
Vi lirade i 1 timme lite lugn träning, rätt skönt men efter vår träning tränade jag och stins med damlaget fets sista 45 min, ja och nu sitter jag här med becka hos henne och tittar på tv, vi ska baa ta det lungt ikväll de på film och så
Ja det var va jag har gjort idag ! Riktigt rolig dag faktiskt !
För några Veckor sen kom jag hem från Thailand, jag var där med min familj och min mosters familj vi är 5 stycken och de är 7 st då vi var ett stort och härligt gäng men jag tänkte berätta om min resa om några dagar
Puss och hejdå ha en skön kväll
Elin

Tja, nu har jag kommit hem från träningen och pappa fick masers mitt lår skrek som Fan Elin ska komma o sova över hos mig, när hon har kommit så ska vi äta och sen titta på lite TV / Rebecka

Hej,
Idag ska jag och Becka ut och ta lite bilder, vi lägger upp dem sen
Ikväll ska vi lira lite fotboll med laget,ska bli kul!
Elin

Hej

Hej,
Idag när det är så varmt och skönt tänkte jag och Rebecka ta lite bilder.
Vi gör det ibland men inte så ofta!
Men ikväll ska vi i Alla fall träna lite fotboll, ska bli kul
Bilder kommer upp lite senare
(Bilden är från igår)
Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej,
Vi är 3 tjejkompisar som är födda 00,
ni kommer att läsa om:
fotboll,outfit,
fritid,kompisar osvosv...
(stina är vår nya bloggerska)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards