beckaelin

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Hungrig!!!

Hej,
Jag tänkte berätta vad jag har gjort idag :)
Först vaknade jag och becka ca. 9...
Sen bestämde vi oss gör att ta lite bilder sin ni ser i de första 2 bilderna, så seriösa!
Sen cyklade vi hem och tog lite kort med min älskade hund lillefot (Han är inte så liten) sen kom Julia (5 bilden till vänster) och vi hoppade lite studsmatta och hade slagsmål :D hon är 3 år yngre än hos men vem bryr dig man är med vem man vill oavsett ålder. Jo vi slogs lite på vår boxningssäck med handskarna, vi hoppadr hopprep xD, en sak ni kanske inte vet är att becks och jag går på boxning och fotboll, Stina går på fotboll och innebandy.
Vi käkade godis ch av Julia gick jag en fin "ask" och stenar som liknade rosor som ni ser på sista bilden, sen skulle jag ch becka träns fotboll! ?
Vi lirade i 1 timme lite lugn träning, rätt skönt men efter vår träning tränade jag och stins med damlaget fets sista 45 min, ja och nu sitter jag här med becka hos henne och tittar på tv, vi ska baa ta det lungt ikväll de på film och så
Ja det var va jag har gjort idag ! Riktigt rolig dag faktiskt !
För några Veckor sen kom jag hem från Thailand, jag var där med min familj och min mosters familj vi är 5 stycken och de är 7 st då vi var ett stort och härligt gäng men jag tänkte berätta om min resa om några dagar
Puss och hejdå ha en skön kväll
Elin

 
Det här inlägget går inte att kommentera.

Hej, Idag var de skolan, samma gammal skit haha! Men i alla fall har jag varit med becka! Vi hade kul, lagade makaroner haha! Sen tränade vi med damerna! först lite chill typ skott och så sen jävlar gick vi upp på gymmet, hårt hårt hårt! Nu...

Hej, Jag har inte bloggat men när jag var sjuk från lördag-tisdag! I måndags och tisdags hade jag och mamma Twilight maraton! Haha.... Men idag hade jag nationella prov i fysik tror jag ! Haha Det gick super! Men sen idag var Wilma hos mig! Vi s...

hej idag har vi haft nat.prov i fysik det var skit lätt men efter skolan så var jag med stina och efter det gjorde jag läxa och va med macke som jag är med nu när jag bloggar. jag hoppas att elin ska börja att blogga lite mer men som sagt var ställ g...

Äntligen är jag frisk fast ska inte till skolan imon fall i fall jag får feber igen det är as drygt att vara hemma hela dagarna själv längtar till skolan på onsdag kram Rebecka ps jag la upp det andra inlägget som det inte står något namn på puss o ...

Det är helt sant!

Presentation

Hej,
Vi är 3 tjejkompisar som är födda 00,
ni kommer att läsa om:
fotboll,outfit,
fritid,kompisar osvosv...
(stina är vår nya bloggerska)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards