beckaelin

Alla inlägg den 5 april 2013

Hej

Hej,
Jag börjar med gårdagen ;)
Jag var hos Stina med becka hela dagen ungefär !
Vi hade ju sovit över, vi var i alla fall ute nästan hela dagen, vi fikade, parade Stinas kaniner spelade fotboll, osvosv :D
Vi tränade med damlaget alla 3 också! As roligt men jag tycker fortfarande de är lite svårt att stå med de på träningarna, de är ju så duktiga men de går väl bra i alla fall!
På kvällen chillade jag och brorsan med att kolla på tv och äta lite popcorn!
Men vi somnade xD

Idag har jag cyklat hem till Ebba !
Vi åt mjukglass och pratade lite typ,
Nu ligger jag i soffan och tar de lungt eftersom jag är sjuk och ska ha cup imån, lite dumt att vara med Ebba skulle varit hemma och svit de lungt, men vi hade kul i alla fall!
Nu ska jag vila lite ha en bra dag
Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej,
Vi är 3 tjejkompisar som är födda 00,
ni kommer att läsa om:
fotboll,outfit,
fritid,kompisar osvosv...
(stina är vår nya bloggerska)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards