beckaelin

Alla inlägg den 3 april 2013

Hej,
Idag vaknade jag upp hos becka vid 9 tiden kanske ungefär! Vid klockan 2 cyklade vi till rosakiosken och handlade mjukglass! Mm gott..
Men när klockan var 20 över 2 fick vi cykla snabbt som f** för att min mamma skulle hämta mig halv 3! När vi var 50 m från huset ringde mamma och sa att hon skulle komma ... Roligt, vara slängt halva glassen haha men sen åkte vi till Karlskrona mamma,jag,Emma och Emil och köpte fotbollsskor converse och jeans !!
Riktigt bra !
Men innan det var jag hos min mormor och morfar & fikade lite :)
Sen åkte jag hem med mins nya älsklingar och nu sitter jag och väntar på maten! Lasange, mm vad gott!
När jag har packat och ätit ska jg till Stina och sova där, både jag och Rebecka ska bli as kul!
Jo vi åkte inom min moster Caisa påvägen hem och jag tittade på deras nya valp leia, så himla söt! Nu ska jag packa ha en skön kväll :D
Elin <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej,
Vi är 3 tjejkompisar som är födda 00,
ni kommer att läsa om:
fotboll,outfit,
fritid,kompisar osvosv...
(stina är vår nya bloggerska)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards