beckaelin

Alla inlägg under oktober 2012

  Detta är jag och Becka <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta är Min söta hund Lillefot (elins)

 

När vi försöker livrädda bollen haha <3! :)

Hej !

Idag var det en fantstik rolig dag vid målsjön med min familj,Hunden (elin)

Rebecka var också med :)

Det roligaste var när jag becka och min lillebror

passade boll på bryggan så sköt Rebecka ner den i vattnet

och försökte rädda bollen med en livboij sen haha. bilder kmr sen

vi grillade och hade mysigt


//Becka & Elin


Heej :)

Igår gick jag och Becka på stan

med Herman, Oscar, Marcus och Kaspeer.

Vi käkade kebab och åkte med bussen hem till Oscar.

Sen spelade vi pingis resten av kvälllen

och idag ska jag och becka åka och grilla vid någon

sjö någonstans  !   


/Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej,
Vi är 3 tjejkompisar som är födda 00,
ni kommer att läsa om:
fotboll,outfit,
fritid,kompisar osvosv...
(stina är vår nya bloggerska)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards